-
مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری
شنبه 22 تیر 1398 11:28
عنوان انگلیسی مقاله ISI: Cause-Related Marketing Is Not Always Less Favorable Than Corporate Philanthropy عنوان فارسی مقاله ISI: بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری نویسنده: Zengxiang Chen , Yunhui Huang تاریخ چاپ – ناشر: سال 2014 – ScienceDirect – International Journal...
-
مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه
شنبه 22 تیر 1398 11:26
کد محصول : PM17 بلافاصله بعد از خرید به فایل کتاب دسترسی خواهید داشت عنوان انگلیسی مقاله ISI: Usage level of quick response (QR) codes for mobile marketing among college students in Turkey عنوان فارسی مقاله ISI: سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه نویسنده: Seda Demir , Ramazan...
-
مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی
شنبه 22 تیر 1398 11:24
عنوان انگلیسی مقاله ISI: Where is Islamic marketing heading? A commentary on “ Islamic ” consumers, markets, and marketing عنوان فارسی مقاله ISI: بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی نویسنده: Noha El-Bassiouny تاریخ چاپ – ناشر: سال 2015 – ScienceDirect – Journal of...
-
مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع
شنبه 22 تیر 1398 11:23
عنوان انگلیسی مقاله ISI: Elements of strategic social media marketing: A holistic framework عنوان فارسی مقاله ISI: عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع نویسنده: Reto Felix , Philipp A. Rauschnabel , Chris Hinsch تاریخ چاپ – ناشر: سال 2016 – ScienceDirect – Journal of Business Research تعداد...
-
مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام
شنبه 22 تیر 1398 11:20
عنوان انگلیسی مقاله ISI: Security Infrastructure Affecting the Electronic Marketing of Agricultural Products in Ilam Province عنوان فارسی مقاله ISI: بررسی مالی و حقوقی – اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام نویسنده: Mohammad Bagher Arayesh تاریخ چاپ – ناشر: سال 2015 – ScienceDirect...
-
مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری
شنبه 22 تیر 1398 11:19
عنوان انگلیسی مقاله ISI: The external effect of marketing accountability in business relationships: the role of customer value عنوان فارسی مقاله ISI: اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری نویسنده: Vesna Zabkar , Maja Arslanagic-Kalajdzic تاریخ چاپ – ناشر: سال 2015 – ScienceDirect – Journal...
-
مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟
شنبه 22 تیر 1398 11:17
عنوان انگلیسی مقاله ISI: Sustainability as a marketing tool: To be or to appear to be عنوان فارسی مقاله ISI: توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟ نویسنده: Fabrizio Baldassarre , Raffaele Campo تاریخ چاپ – ناشر: سال 2016 – ScienceDirect – Journal of Business Horizons تعداد صفحات –...
-
مقاله بررسی گرایش سازمانی معطوف به اتخاذ تکنیک های بازاریابی داخلی و خارجی
شنبه 22 تیر 1398 11:12
عنوان انگلیسی مقاله ISI: Exploring organizational propensity toward inbound–outbound marketing techniques adoption عنوان فارسی مقاله ISI: بررسی گرایش سازمانی معطوف به اتخاذ تکنیک های بازاریابی داخلی و خارجی نویسنده: Gianita Bleoju , Alexandru Capatina , Elisa Rancati تاریخ چاپ – ناشر: سال 2016 – ScienceDirect –...
-
انجام کسب و کار در لیبی: بررسی ماهیت و اثر بخشی برنامه های بازاریابی خارجی در یک اقتصاد در حال تحول
شنبه 22 تیر 1398 11:10
عنوان انگلیسی مقاله ISI: Assessing the nature and effectiveness of international marketing programs in an evolving economy عنوان فارسی مقاله ISI: انجام کسب و کار در لیبی: بررسی ماهیت و اثربخشی برنامه های بازاریابی خارجی در یک اقتصاد در حال تحول نویسنده: Izzudin Busnaina , Tony Woodall تاریخ چاپ – ناشر: سال 2015 –...
-
مقاله بازنگری رابطه بین ظرفیتهای بازاریابی و عملکرد شرکت: نقش تعدیل کننده جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی
شنبه 22 تیر 1398 11:08
عنوان انگلیسی مقاله ISI: Revisiting the relationship between marketing capabilities and fi rm performance عنوان فارسی مقاله ISI: بازنگری رابطه بین ظرفیتهای بازاریابی و عملکرد شرکت: نقش تعدیل کننده جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی نویسنده: Luca Cacciolatti , Soo Hee Lee تاریخ چاپ – ناشر: سال 2016 –...
-
مقاله استفاده از نقشه ریزی و محک زنی برای شناسایی منابع بازاریابی کمک کننده به ایجاد ارزش مشتری
شنبه 22 تیر 1398 11:06
عنوان انگلیسی مقاله ISI: Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help create customer value عنوان فارسی مقاله ISI: استفاده از نقشه ریزی و محک زنی برای شناسایی منابع بازاریابی کمک کننده به ایجاد ارزش مشتری نویسنده: Arnela Ceric , Steven D’Alessandro , Geoff Soutar تاریخ چاپ – ناشر: سال...
-
مقاله عادی در مقابل علم تماشایی و فوق العاده: کمپانی IMP Group و بازاریابی B2B
شنبه 22 تیر 1398 11:04
توضیحات محصول کد محصول : PN17 بلافاصله بعد از خرید به فایل کتاب دسترسی خواهید داشت عنوان انگلیسی مقاله ISI: Normal vs spectacular science: The IMP Group and B2B marketing عنوان فارسی مقاله ISI: عادی در مقابل علم تماشایی و فوق العاده: کمپانی IMP Group و بازاریابی B2B نویسنده: Bernard Cova , Catherine Pardo , Robert...
-
کتاب بازاریابی اینترنتی: استراتژی، اجرا و عملکرد
شنبه 22 تیر 1398 10:59
توضیحات محصول کد محصول : BM02 بلافاصله بعد از خرید به فایل کتاب دسترسی خواهید داشت عنوان انگلیسی کتاب: Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice (third Edition) عنوان فارسی کتاب: بازاریابی اینترنتی: استراتژی، اجرا و عملکرد نویسنده: Dave Chaffey تاریخ و نوبت چاپ – انتشارات: سال 2006 چاپ سوم – انتشارات...
-
کتاب استراتژی بازاریابی و تثبیت موقعیت رقابتی
شنبه 22 تیر 1398 10:58
عنوان انگلیسی: Marketing Strategy and Competitive Positioning عنوان فارسی: استراتژی بازاریابی و تثبیت موقعیت رقابتی نویسنده: Graham Hooley – John Saunders تاریخ و نوبت چاپ – انتشارات: سال 2008 چاپ چهارم – انتشارات Prentice Hal l تعداد صفحات – فرمت فایل: 636 صفحه – PDF لینک و قیمت کتاب در سایت های خارجی: قیمت 66 دلار –...
-
راهنمای ضروری برای بازاریابی آنلاین
شنبه 22 تیر 1398 10:53
عنوان انگلیسی: The Essential Guide to Online Marketing عنوان فارسی: راهنمای ضروری برای بازاریابی آنلاین نویسنده: Robert Stokes تاریخ و نوبت چاپ – انتشارات: سال 2008-2009 چاپ دوم – انتشارات Porcupine Press trading under DGR Writing & Reseal تعداد صفحات – فرمت فایل: 376 صفحه – PDF لینک و قیمت کتاب در سایت های خارجی:...
-
کتاب راهنمای ضروری برای بازاریابی دیجیتال
شنبه 22 تیر 1398 10:52
عنوان انگلیسی: eMarketing:The Essential Guide to Digital Marketing عنوان فارسی: راهنمای ضروری برای بازاریابی دیجیتال نویسنده: Robert Stokes تاریخ و نوبت چاپ – انتشارات: سال 2011 چاپ چهارم – انتشارات Porcupine Press trading under DGR Writing & Reseal تعداد صفحات – فرمت فایل: 570 صفحه – PDF لینک و قیمت کتاب در سایت...
-
کتاب بازاریابی جهانی، یک رویکرد مبتنی بر تصمیمات
شنبه 22 تیر 1398 10:44
عنوان انگلیسی کتاب: Global Marketing: A Decision Oriented Approach عنوان فارسی کتاب: بازاریابی جهانی، یک رویکرد مبتنی بر تصمیمات نویسنده: Svend Hollensen تاریخ و نوبت چاپ – انتشارات: سال 2010 چاپ پنجم – انتشارات Pearson تعداد صفحات – فرمت فایل: 800 صفحه – PDF لینک و قیمت کتاب در سایت های خارجی: لینک کتاب در Amazon...
-
Global Marketing (7th Edition)
شنبه 22 تیر 1398 10:40
عنوان انگلیسی کتاب: Global Marketing (7th Edition) عنوان فارسی کتاب: بازاریابی جهانی نویسنده: Warren J. Keegan تاریخ و نوبت چاپ – انتشارات: سال 2012 چاپ هفتم – انتشارات Pearson (Prentice Hall) تعداد صفحات – فرمت فایل: 592 صفحه – PDF لینک و قیمت کتاب در سایت های خارجی: لینک کتاب در Amazon مقدمه کتاب: Global Marketing ,...
-
[ بدون عنوان ]
دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 18:22
عنوان انگلیسی کتاب: Principles of Marketing (15th Edition) عنوان فارسی کتاب: اصول بازاریابی نویسنده: Philip T. Kotler تاریخ و نوبت چاپ – انتشارات: سال 2013 چاپ پانزدهم – انتشارات Pearson (Prentice Hall) تعداد صفحات – فرمت فایل: 720 صفحه – PDF لینک دانلود کتاب در پایگاه اطلاعات بازاریابی و مدیریت