دانلود مقاله ISI و پایان نامه بازاریابی، مدیریت و برندینگ

پایگاه دانلود کتاب، مقاله ISI و پایان نامه های خارجی در زمینه رشته های بازاریابی و مدیریت

دانلود مقاله ISI و پایان نامه بازاریابی، مدیریت و برندینگ

پایگاه دانلود کتاب، مقاله ISI و پایان نامه های خارجی در زمینه رشته های بازاریابی و مدیریت

کتاب بازاریابی اینترنتی: استراتژی، اجرا و عملکرد

توضیحات محصول

کد محصول : BM02

بلافاصله بعد از خرید به فایل کتاب دسترسی خواهید داشت

عنوان انگلیسی کتاب:

Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice (third Edition)

عنوان فارسی کتاب:

بازاریابی اینترنتی: استراتژی، اجرا و عملکرد

نویسنده:

Dave Chaffey

 تاریخ و نوبت چاپ – انتشارات:

سال 2006  چاپ سوم – انتشارات Prentice Hall

تعداد صفحات کتاب – فرمت فایل:

584 صفحه – PDF

 لینک و قیمت کتاب در سایت های خارجی:

قیمت: 30 دلار  – لینک کتاب در Amazon

مقدمه کتاب:

Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice, Third Edition provides a comprehensive guide to how organizations can use the Internet to support their marketing activities, and covers all aspects of Internet marketing — environment analysis, strategy development, and digital marketing campaign-planning and execution.

The book is based on emerging academic models and examples of best practice from leading experts in digital media. The practical knowledge developed through reviewing these concepts and practices will enable the reader to exploit the opportunities of marketing using the Internet while minimizing risks.

The authors have been highly successful in showing that they not only understand the relevant academic literature but are also familiar with the complexities of real life experienced by many practitioners. Dr Ahmad Jamal, Cardiff Business School Comprehensive, up-to-date and practical in focus. Dr Lisa Harris, Brunel University

New features in this edition include:

  • In-depth global cases illustrating best practice and the challenges of online marketing from well-known global e-businesses, including Amazon and eBay
  • Updated references to the full range of digital media, including blogging, RSS, instant messaging, podcasting, digital TV and mobile marketing
  • Improved four color design to increase clarity and ease readability
  • Greater focus on strategy and development, with a revised chapter on Improving E-Marketing Performance

برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.